Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

19 noiembrie 2011

Cum sa...

E adevarat ca nu am mai lucrat de ceva timp dar este la fel de adevarat ca nu mi-a scazut interesul pentru acest domeniu. Caut neincetat tutoriale despre ce si cum se face, modele confectionate de minti pline de inspiratie si maini indemanatice...Totul pentru ca intr-o zi sa ma re-apuc sarguincios de lucru. Stiu ca asta inseamna sa renunt la altele sau sa aloc mai putin timp dar...sigur o sa fiu pregatita cand va veni ziua aceea! :)
Sper sa va placa si sa va inspire si pe voi tutorialele gasite de mine.

Ca o paranteza: am descoperit fetrul ca material minunat de confectionat brose. Poate incercati si voi. Una dintre variantele care mi-a placut foarte mult (e adevarat ca nu e brosa dar zau ca rezultatul este o bijuterie de casuta...fermecata...) va rog sa o gasiti aici. Si daca vreti sa (re)invatati cusaturile pentru brroderie iata si tutoriale chiar...aici

Apoi, va rog sa vizitati site-ul http://tipnut.com/fabric-flowers/ unde veti invata cum se fac 30 de modele diferite de brose din material textil. Foarte simplu!

Urmatoarele recomandari sunt niste filmulete de pe youtube despre cum sa faci coliere super shic din....fermoare, de exemplu.

Colier - varianta 1



Colier - varianta 2



Colier - varianta 3




Revin foarte curand cu alte filmulete....Spor la lucru ca de inspiratie nu ducem lipsa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu