Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

21 octombrie 2011

Kanzashi

Ce inseamna kanzashi? Inseamna ornamente pentru par folosite in coafurile traditionale japoneze. Termenul kanzashi este folosit si pentru desemnarea unei tehnici speciale de impaturire a materialului textil pentru a crea niste flori absolut minunate. Aceste flori pot fi transformate in brose, accesorii pentru par, accesorii atasate direct pe bluze si, de ce nu, accesorii pentru pantofii de vara colorati.

Am gasit un site care va invata pas-cu-pas cu se construieste o astfel de floare, taierea materialului, confectionarea fiecarei petale, coaserea si accesorizarea. Sunt sigura ca va fi pe placul vostru.

Si va mai vand un pont: gasiti pe cineva care lucreaza la un atelier de croitorie si va poate furniza bucati de material textil sau folositi camasi pe care nu le mai purtati (pastram, din pacate, multe articole vestimentare pe care nu le mai purtam si nu ne induram sa le donam sau sa scapam de ele intr-un fel). Parerea mea? Efortul este minim pentru minunatia rezultatului.

Click aici si aici pentru variantele gasite de mine (cum se procedeaza).

Si un filmulet de pe youtube, dovada a ceea ce se poate face:




Si prima mea incercare (timida) de brosa kanzashi




Cam atat pentru azi, sper ca v-am starnit curiozitatea :)

Cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu