Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

6 ianuarie 2012

Propunerile mele acum, la inceput de an (in ordinea numerelor de pe tricou):

Cu numaruuuuuuuul 1....ta-da-da-dam....broseleeeeee.....

Numaruuuuuul 2.....ta-dam-ta-dam....broseleeeeee....

Si numaruuuuul 3, special pentru parinti, de luat aminteeee ..........

si in traducere, la nevoie, gasiti textul chiar aici

Sa va fie de folos! :))

Imi iertati, va rog, mesajul telegrafic dar am vrut sa las loc pentru urari.

Asadar, anul acesta sa va fie de mare inspiratie, sa va fie bun inceput pentru proiecte ne-incepute (dar pe care vreti sa le demarati), sa va fie cu drag de tot ce faceti si cu drag de cine va insotiti...de maritat pentru fetele nemaritate, de facut copii pentru cine nu are si isi doreste, de crescut copii pentru cine are deja, de facut toate nazbatiile pe care tot amanati sa le faceti....

Cu drag!

Un comentariu:

  1. Asa sa fieee...:)

    Sa indraznim sa traim.. :) Sa iubim neconditionat... sa daruim fara a astepta in schimb... sa ne ajutam reciproc.. sa incercam sa cream o lume mai frumoasa, mai buna, mai umna. :)

    La multi ani binecuvantati si senini!

    RăspundețiȘtergere