Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

2 noiembrie 2012

Culori

Albastru

Asa vreau sa fie bratara asta, mami. Te rog foloseste nuantele astea!

Si mi le-a pus pe masa, aproape de mine, la indemana. Putin albastru inchis, putin albastru deschis si alb.... Inspiratie by Alexandru...



 
 
Asortat cu aceasta bratara  am confectionat un colier din margele crosetate, accesorii argintii si margele din lemn.
 



 
 
Setul si-a gasit foarte repede cumparator, dar poate va inspira si va alegeti alte nuante pentru combinatie. Saculetul este de asemenea confectionat special - in cazul in care vreti sa faceti cadou colierul / bratara sau amandoua, nu va mai fi nevoie decat de o felicitare :) M-am gandit la confectionarea acestor saculete din material textil  asortate pentru ca de foarte multe ori am avut probleme cu modalitatea de ambalare sau depozitare / pastrare a bijuteriilor.
 
Astept vesti daca va doriti ceva similar ori in nuantele voastre preferate. Va asigur ca nu vor fi doua piese la fel asa ca veti purta bijuterii unice. Ca si voi!
 
Rosu
 
Am primit atentionari ca nu folosesc prea multe variante de culori pentru bijuterii. Asa ca am hotarat ca a venit vremea si pentru altceva.
 
O bratara din lemn, combinatie rosu-auriu. Reactia a fost ....wow! de Craciun :)
 

 

3 coliere speciale cu nuante de rosu - maron - grena, portii echilibrate de culoare si semnificatie, poveste si visare. In saculeti asortati din organza grena, desigur! :)
 



 

 

 
Verde auriu
 
 
 
Negru albastru
 
O combinatie de lemn si materiale reciclate, totul intr-o compozitie unitara. Spirale albastre pe fond negru. Lacuita.
 
 
 

 
Verde negru argintiu cu irizatii realizate manual. Am aplicat un lac ce da aspect antichizat bratarii.
 

 

Multumesc! Sper din suflet ca v-a placut, v-am inspirat, v-am dat idei...
 
...the Breslo shop... deschis non-stop :)
 
Cu drag!



2 comentarii:

  1. Fff frumoase, bratarile mi se par supeeer si apropo...ai postat la 5:46...dimineataaa?ne vedem saptamana asta,da?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne vedem, evident! :) Eu imi incep ziua la ora 5 dimineata

    RăspundețiȘtergere