Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

23 noiembrie 2012

Doamna Mariana si Inger alb

O cunosc de vreo 6 ani pe doamna Mariana dar, chiar daca nu ne-am mai vazut de ceva vreme ea stie cat de draga imi este si cat de mult o pretuiesc. Daca ma suna ea stiu ca a mai gasit niste copilasi amarati pe care vrea sa-i ajute. Atunci suna pe toti cunoscutii ei pentru niste pantalonasi mai mici pe care nu ii mai poarta copiii, poate o bluzita, o mica jucarie ce sigur sta nebagata in seama dar care ar bucura un copil sarac. Doamna Mariana, femeie incercata, cu frica de Dumnezeu, cu grijile ei. Nu se da inapoi la a mai ajuta si pe altii chiar daca nici ea nu are foarte mult. Doamna Mariana, om frumos, suflet mare!

Ieri m-a sunat. Am stiut ca a mai gasit pe cineva care are nevoie de ajutor. Te rog, sunt amarati, au 3 copilasi mici,2 dintre ei sunt de varste apropiate baietilor tai, poate gasiti ceva....Offf, si cate se gasesc! Atunci realizez cate sunt inghesuite in dulapurile noastre! Sigur avem cu totii ceva in plus prin dulapuri dar cati dintre noi avem ochii si inima doamnei Mariana sa luam atitudine, sa privim ceea ce trebuie privit, sa simtim ceea ce trebuie simtit, sa daruim ceea ce trebuie daruit.

Astazi am vorbit iarasi. Este voluntar la casa de copii Inger Alb, a strans de ieri pana azi niste banuti, ea stie cum. Va cumpara pentru sarbatori cate ceva pentru ca va strange mai mult decat atat.

Maine este ziua ei. O sun in fiecare an si de fiecare data imi spune cu vocea ei calda "nu ai uitat! cum tii tu minte?". Offf, cum sa nu tin minte?

Sarut mana doamna Mariana, La multi ani! Stiu ca nu veti citi acest mesaj dar vom vorbi maine si va voi spune direct ceea ce stiti deja.

Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu