Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

3 februarie 2016

100 Happy Days - ziua 58

Recunoscătoare astazi:

...pentru ca mi-am cumparat minuscule semințe de salvie si rozmarin pe care le voi planta gospodărește in ghivece

...pentru ca tot ce am nevoie cu adevarat mi se releva in cel mai bun mod cu putință si in cel mai bun moment

...pentru dulci si nesperate împăcări

...pentru toti oamenii care ma iubesc si din partea cărora primesc atâtea confirmări

...pentru lastari ce asteapta sa fie plantati, abia astept sa prindă rădăcini

...pentru Cami, si Claudia, si Eliza

...pentru sare cu ierburi de Provence

Numai bune se aduna! Fie zen-ul cu noi :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu