Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

29 februarie 2016

100 Happy Days - ziua 84

Recunoscătoare astazi:

...pentru ca am aranjat o minunata intalnire cu fetele

...pentru un ruj asa cum n-am mai avut

...pentru o oja de primavara

...pentru ca miroase orasul a frezii si zambile

...pentru cartea cea noua

...pentru o tarta primita in dar si împărțită cu fetele, mulțumim Irina gatesti senzational

...pentru ca maine suntem la lecții de machiaj :)

...pentru grija si candoare, imbratisari si inimi langa inimi

...pentru primavara si muguri ce asteapta sa înflorească

Numai bune se aduna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu