Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

15 februarie 2016

100 Happy Days - ziua 70

Recunoscătoare astazi:

...pentru ca diagnosticul este doar o infecție, uffff cat de greu a fost zilele astea Ioana draga; lasă ca o sa fie bine iti promit eu si o sa mergem la o cafea unde vrei tu sau la un film sau la teatru...tu sa te faci bine ca restul nu mai contează

...pentru ca am inteles sa iau lucrurile mai usor, sa dau timpul si inima mea celor dragi, sa fac ce imi place si sa dau zor cu proiecte noi

Ioana sa te intorci acasa curând, unde simti tu ca e cu adevarat acasa :)

Numai bune se aduna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu