Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

4 august 2011

Un semn...de carte

Va place sa cititi? Sunt sigura ca da, doar v-am surprins citind chiar acum postarea asta J

De-a lungul timpului oamenii au nascocit tot felul de ziceri legate de carte. Cateva gasite de mine:

Ai carte, ai parte.
A invatat carte pana la glezne.
Carte nu stie, dar calca popeste.
Cine invata la tinerete se odihneste la batranete.
Nu judeca o carte dupa coperta.
O carte face cat un lingou de aur. (proverb chinezesc)
Cartea este o oglinda: daca se priveste in ea un magar, n-are cum sa vada un apostol.
O carte aleasa e un bun prieten. (proverb romanesc)
O carte e ca o gradina pe care o duci in buzunar . (proverb arab)
E mai bine sa stai descult decat fara carte (proverb islandez)

...si mie imi pace sa citesc si recunosc il cam chinui si pe fiul meu cel mare cu cititul dar nu se lasa nici el. Bine faci mama, sunt foarte mandra de tine!

Astazi m-am gandit sa accesorizam cartile pe care le citim cu cate un semn de carte extrem de sic (parerea mea!). Deocamdata voi asorta hainele cu semnul de carte insa, pe masura ce fac modele de alte culori se va inversa situatia.
Voi alege semnul de carte potrivit cu tinuta. Ca tot umblam cu gentile pline de carti pe care le scoatem in metrou, autobuz, tramvai sau mai stiu eu ce alt mijloc de transport folositi – si furam cateva minute de citit. Sper sa va faca placere idea si sa zicem si noi o zicere: Nici o carte fara accesorii. J Glumesc, desigur!


Hai sa trecem si la poze.






Iata-l si in locul pentru care a fost conceput (multumesc Miruna pentru ca mi-ai recomandat si imprumutat cartea; o vei primi inapoi dupa ce o citesc - accesorizata bineinteles!)



Un comentariu:

  1. Imi doresc si eu un semn de carte (sunt colectionara). :) Data viitoare... sa-mi spui si un pret (macar simbolic).
    Imbratisari.

    Claudia

    RăspundețiȘtergere