Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

21 septembrie 2011

Eterna toamna

Mircea Baniciu - Frunza


Cargo - Toamna


Phoenix - Toamna


Voltaj - Toamna in doi


Tchaikovski - October: Autumn song for the Seasons


Woody Allen's September - Trailer (1987)


Autumn in New York - Trailer


Come September - Trailer


Come September - Natalie Imbruglia




Multumesc! :)

4 comentarii:

  1. Cata rabdare ai sa aduni atatea comori...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iat-o!... Sus în deal, la strungă,
    Aşternând pământului
    Haina ei cu trenă lungă
    De culoarea vântului,

    S-a ivit pe culme Toamna,
    Zâna melopeelor,
    Spaima florilor şi Doamna
    Cucurbitaceelor...

    Lung îşi flutură spre vale,
    Ca-ntr-un nimb de glorie,
    Peste şolduri triumfale
    Haina iluzorie.

    Apoi pleacă mai departe
    Pustiind cărările,
    Cu alai de frunze moarte
    Să colinde zările.

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut ajutoare de nadejde :)

    si in plan - poezii: I. Minulescu - "Cu toamna in odaie", M. Eminescu - "Afara-i toamna", N. Stanescu - "Emotie de toamna"; G. Bacovia - "Amurg de toamna"

    sigur sunt mult mai multe. cine ma ajuta?

    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand mi-e dor deschid un volum de Minulescu...

    Cu toamna-n odaie


    Mi-a batut azi-noapte Toamna-n geam,
    Mi-a batut cu degete de ploaie...
    Si la fel ca-n fiecare an,
    M-a rugat s-o las sa intre in odaie,
    Ca-mi aduce o cutie cu Capstan
    Si tigari de foi din Rotterdam...
    Am privit in jurul meu si-n mine :
    Soba rece,
    Pipa rece,
    Mana rece,
    Gura rece,
    Doamne!... Cum puteam s-o las sa plece?
    Daca pleaca, cine stie cand mai vine?
    Daca-n toamna asta, poate,
    Toamna-mi bate
    Pentru cea din urma oara-n geam?
    “Donnez-vous la peine d’entrer, Madame...”
    Si femeia cu privirea fumurie
    A intrat suspecta si umila
    Ca o mincinoasa profetie
    De Sibila...
    A intrat...
    Si-odaia mea-ntr-o clipa
    S-a incalzit ca un cuptor de paine

    Numai cu spirala unui fum de pipa
    Si cu sarutarea Toamnei, care maine
    O sa moara... vai!...
    Bolnava de gripa...




    PS. am unul si la serviciu... :)

    RăspundețiȘtergere