Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

17 septembrie 2011

Prietenul meu, Memo Plus

Septembrie, luni :)




Dragei mele Catalina

Pentru ca din prima clipa am indragit-o pe Catalina si pentru ca atunci cand ma gandesc la ea zambesc cu drag, am tinut foarte mult sa ii spun "La multi ani!" intr-un mod foarte special. Si mi-a iesit, credeti-ma!

Catalina este nascuta pe 19 septembrie. Am zis - ok, foarte simplu de tinut minte. Fata de 16 al meu, o sa-l rastorn pe 6 si o sa-mi amintesc. 19, floare la ureche.

Dar, fara Memo Plus, treaba nu e asa de simpla! In capul meu s-a inradacinat data de 17. Pur si simplu!

Cu o saptamana inainte, adica pe 12 septembrie cand ne-am intalnit la clubul de lectura, am pregatit un mic dar pentru ea. Foarte nerabdatoare, i l-am daruit imediat ce am vazut-o: "pentru aniversarea ta, Catalina!". Putin contrariata l-a primit, ne-am pupat si ne-am urat de bine. Misiune indeplinita - pasul 1.

Ieri, pentru ca in capul meu staruia data de 17, am postat pe pagina ei de facebook un filmulet gasit pe youtube. Am urmarit prima parte a filmuletului, mi s-a parut foarte potrivit pentru ocazia data si click. Mesajul meu nerabdator a aparut imediat.

Dupa o zi nici o veste de la Catalina. Si am urmarit, si am urmarit...Mai dar fata asta chiar asa ma ignora. Eu i-am trimis asa o frumusete de mesaj si ea nimic. Pentru exemplificare, va rog sa priviti filmuletul de la finalul odiseei - dar atentie, pana la capat! (eu am aflat muuuuult prea tarziu ca la final era poanta :)

...si astept, si astept...Catalina nici un semn...Gata, zic, ii trimit un sms, nu se mai poate! "sper ca nu am incurcat ziua" - ideea de baza a mesajului meu. Instant primesc un raspuns care ma bulverseaza si mai tare, nu ca ar fi fost nevoie de un bonus! "Doua batai strica...Si uneori nici alea...Asa ca doua urari aduc dubla placere! Multumesc frumos...!" ce sa insemne asta? e pe 17 sau nu e pe17 ca nu mai inteleg? nu ma mai rabda inima si sun. Gata, sun! ...

De parca ar fi asteptat telefonul de la mine, Catalina a raspuns imediat. Buna...multumesc frumos...Ma tot lua prin invaluire. Mai sa fie, ceva e la mijloc!

Discret, Catalina imi spune ca i-a placut mesajul foarte mult si l-a citit impreuna cu sotul si fiul ei...extrem de miscator....dar la final: Cine e Codruta? ...si acum cand scriu ma umfla rasul si imi imaginez familia reunita, emotionata de mesajul meu si apoi stupefiata.... Cine e Codruta? Si cine e Liviu? De la cine ai primit mesajul? Poate a gresit si nu e pentru tine...Esti sigura?....Pe masura ce imi povestea, parca ii si vedeam pe cei trei, intr-o discutie de familie despre mesajul buclucas. Spune drept, cine e Liviu? Of, Liviu saracul de el, cine-l cunoaste...?

Va rog priviti si va bucurati. Si luati aminte la toate filmuletele pe care le primiti de la mine. Verificati intai singuri despre ce e vorba si abia cand sunteti siguri ca nu e nici un pericol, impartasiti si cu altii. Asta asa, ca o avertizare pentru viitor. Pana isi face efectul memo plus! Va anunt eu cand, daca imi aduc aminte :)




Dragii mei Codruta si Liviu, nu va cunosc, dar va doresc sa fiti fericiti si sa va faceti cadou cat mai multe filmulete pe youtube :)

Draga mea Catalina, sper din suflet sa iti amintesti cu placere aceasta aniversare...cea de luni, 19 septembrie :)

Acum, spre comparatie, cadoul pe care l-am primit eu de la draga mea draga Catalina. Doamne, sper ca exista un inger pazitor si pentru aiuritii ca mine! :)

Iubire de toamna



Ador  toamna!
Culorile ei calde si reci, aprige si stinse...
Lumina ei speciala... Calda lumina de aur a zileleor de toamna, in care iti vine sa te cuibaresti intr-un fotoliu de ratan si sa-l asculti pe Neil Diamond … sau sansonete prafuite…

Imi place sa privesc printre gene soarele bland strecurandu-si razele prin frunzisul ros-auriu-verzui- ruginiu. Toamna cu rasariturile si amurgurile ei cantate de poeti...

Imi plac diminetile in care soarele se codeste sa rasara si aerul se revarsa racoros.
Mi-aduc intodeauna un zambet si amintirea altor cateva zile de septembrie petrecute cu ani in urma la Calimanesti.

De atunci imi plac pietele viu colorate, pline de roadele bogate ce-au strans in pargul lor toata caldura soarelui. Si mai im plac parfumurile bogate, mustind de viata, ale toamnei... Aromele ei... De struguri brumati, de gem de prune, de gutui aurii si de mere rumene. Imi plac pana si ciorile croncanind in cautare de nuci proaspat iesite din dantele neagra a cojii.

Si larma vesela de gaste salvatoare de Capitoliu a gureselor gospodine targuindu-se la piata pentr-un snop de marar.
Si frenezia iscata in bucataria mamei cand pune castraveti si gogosari. Mirosul de telina amestecat cu aroma otetului dat in clocot impreuna cu boabele razvratite de mustar si frunze de dafin. 

Imaginea de parada a borcanelor proaspat decorate cu gogosari rosu de Burgundia, veseli morcovi si tantose fire de telina. Conopide bosumflate si catei de usturoi siguri de importanta lor. Doar ici si colo cate-un ardei iute care baga strambe … rosii ca focul.

Si mi-e draga toamna fiindca imi aminteste de fetita fericita si bucalata ce strangea o capita de frunze uscate in mijlocul gradinitei si, impreuna cu ceilalti copii, sarea si se tavalea prin frunzis.
Si de eleva de mai tarziu ce se-ntorcea pe-nserat de la scoala, pe strada strajuita de castani, spulberand sub pasii sai gramezile de frunze ruginite…

Toamna cu iubirile ei adolescentine…
Toamna cu singuratatile ei cautate...
Toamna cu orele ei din ce in ce mai pretioase...
Momentele ei de reflexie asupra vietii...
Visarea plutitoare a frunzelor si valsul lor pe aleile parcului…

Ador toamna!
La ce sa te-astepti din partea unei… nascute toamna?


Multumesc, multumesc, multumesc!!! Nu am uitat...








P.S. La final - recomandare de carte. Am primit in dar o carte minunata, una dintre cartile dupa care ma invirteam de ceva vreme in librarie, tot oftand si sperand ca intr-o zi o sa vina si randul ei. Si a venit! Cred ca mi-am dorit-o destul de mult daca s-a intamplat asa. Se numeste: "Asa sunt eu, prost" de Valentin Uritescu. Actorul. Ce va recomand - nu o cititi intr-un mijloc de transport la o ora de trafic maxim. S-ar putea sa radeti in hohote citind si sa fiti priviti cu coada ochiului de ceilalti calatori, eventual sa se faca loc in jurul vostru asa vreo 2-3 metri cel putin. Astept impresii de calatorie :)

9 comentarii:

  1. :) Astept s-o aduci la lectura... Frumoasa scriere. Daca vreti sa va serbati ziua luni, la club, va astept.

    RăspundețiȘtergere
  2. voi sosi, negresit! sper sa vina si Catalina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos... din pacate filmuletele de pe youtube sunt interzise in Germania, pacat!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sistematic, cu liniuta si de la cap de rand:

    - am multumit imediat ce am primit filmuletul buclucas, nu se poate sa nu fi observat...
    - dixtractia (sic)) a fost atat de mare incat si acum , cand scriu, o fac cu gura pana la urechi:))))
    - ingeri pazitori ai o multime, stai linistita!
    - da, o sa incerc sa vin luni cu tot cu varsta mea imptresionanta si o cutie de bomboane :)
    -cat despre Liviu... numai de bine!
    - Inca o data, multumesc pentru minunatele cadouri!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca eram foarte concentrata si nu am vazut mesajul "retur" pentru filmuletul impricinat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-i bai!
    Placerea a fost de partea mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mii de multumiri pentru "Septembrie, luni"!
    Un cadou superb!

    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu mare, mare drag! Toti aiuritii din univers iti ureaza "La multi ani!" in felul lor foarte personal :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si un vals de toamna.... pentru sufletul tau. :)

    Leit motiv din filmul rusesc "Drama la vanatoare" dupa Cehov.(regizor Emil Loteanu)

    http://www.youtube.com/watch?v=yweRrrbvOc8&feature=related

    RăspundețiȘtergere