Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

3 martie 2016

100 Happy Days - ziua 87

Recunoscătoare astazi:

...pentru ca se apropie finalul acestui proiect si ma tot gândesc la o continuare; Alina tu ce planuri ai? :)

...pentru surprize mari în recipiente mici :) te pup, Eliza mea draga...

...pentru ca m-a inspirat si voi începe programul recomandat de Geo

Numai bune se aduna!

2 comentarii:

  1. Un prieten imi sugerase sa extind proiectul la 1000 de zile :)
    Ce zici? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 1000 de zile! Ai avut vreodată in viața ta atâtea zile de fericire...consecutiv? Eu recunosc, nu am avut. Hai sa fie un obicei si sa consideram fiecare zi a existenței noastre motiv de fericire.

    Calde imbratisari fericite!

    RăspundețiȘtergere