Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

14 martie 2016

100 Happy Days - ziua 99

Recunoscătoare astazi:

...pentru ca viața mea nu este perfecta - nici nu pretind ca ar fi - dar am invatat sa gasesc in lucrurile mici bucuria adevărata

...pentru ca familia mea nu este perfecta - dar am invatat sa ne iubim si sa ne acceptăm ca si cum am fi perfecți

...pentru ca nu sunt cea mai buna mama din lume - dar ma străduiesc sa transform fiecare zi intr-o zi memorabilă

...pentru ca nu sunt cea mai buna gospodina - dar atunci cand gătesc pentru familia mea o fac cu iubire si bucurie

...pentru ca nu sunt cea mai confortabilă prietena - dar cei care ma cunosc stiu ca sunt cine trebuie atunci cand imi cer ajutorul si mai ales atunci cand ne petrecem timp împreună

...pentru ca toate astea adunate suntem noi întregi, pentru ca fericirea nu este o stare continua ci este formata din crâmpeie de viata, pentru ca nimeni nu poate fi fericit in locul tau, pentru ca o stare buna vine din interior, pentru ca totul se construieste pas cu pas, pentru ca doar ni se pare ca altii sunt mai fericiti decat noi, pentru ca este la indemana pentru fiecare sa fie fericit, pentru ca fericirea sta in lucrurile mici - asa cum mi s-a confirmat de atâtea ori :)

...pentru ca am fost surprinsă de câți oameni au citit blogul in aceasta perioada si tare mi-as dori sa primesc un semn cat de mic de la fiecare

...pentru ca exista loc pentru toata lumea pe planeta asta

Multumesc pentru tot...

Numai bune sa se-adune!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu