Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

7 martie 2016

100 Happy Days - ziua 91

Recunoscatoare astazi:

...pentru cântecul fredonat de o copilă astazi in tramvai: sunt o domnisoara foarte voioasă / sunt o domnișoară si port mustața :) hihihi!

...pentru ca prăjiturile mele de casa au fost extrem de apreciate

...pentru cei trei bărbați fantastici din viața mea

...pentru minunata zi de mâine

...pentru bucuria de a dărui

...pentru ca astazi a fost baba mea :)

Numai bune se aduna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu