Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

11 martie 2016

100 Happy Days - ziua 95

Recunoscătoare astazi:

...pentru ca mai sunt 5 zile din acest proiect

...pentru ca o sa va fie dor de postarile mele :)

...pentru ca am ai gasit recomandarea acestei "terapii" intr-o carte care se numeste 100 de cai spre fericire

...pentru o briosa in dar, multumesc Irina

...pentru tot ce împărtășim draga mea Eliza - Stoner si tot restul

...pentru o porție excelenta de înghețată

...pentru ciocolată neagră

...pentru vânt si ploaie, toate au un rost

...pentru poezia din primavara asta nehotarata

Fie ce-o fi, numai bune sa se adune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu