Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

4 martie 2016

100 Happy Days - ziua 88

Recunoscătoare astazi:

...pentru inspiratie, Alina draga :) după finalizarea celor 100 de zile ale proiectului initial voi continua cu încă 100 de filmulețe Tedx

...pentru ploaia ce a fost poluată si pentru umbrela ce mi-a fost daruita, multumesc Alexandra - copil ce va deveni mama :)

...pentru oameni pe care nu i-am auzit de mult timp si au aparut astazi asa ca de nicăieri si am vorbit de parca nu au trecut ani...Liliana si Claudia...

...pentru o călătorie neasteptată a voastră draga Eliza, mi se pare fabuloasă aceasta aventură feroviara; o sa fie super!!!

...pentru ca o sa vina jumatate de zi liberă pe 8 martie

Astăzi recitesc la întâmplare din Arta conversației, multumesc doamna Ileana Vulpescu pentru ca ma bucur de tot ceea ce scrieti de peste 25 de ani! Ce zici Alina? :)

Numai bune se aduna!

Un comentariu:

  1. O da!!! O data la o perioada si eu fac accelasi lucru cu Arta Conversatiei. :)

    RăspundețiȘtergere