Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

21 decembrie 2015

100 Happy Days - ziua 14

Recunoscătoare astazi:

...pentru tachinarile pline de iubire din gasca / familia noastra, pentru ca ne dăm coate si ne facem cu ochiul smechereste :)

...pentru felul în care îmi sunt anticipate replicile de catre copiii mei, ma cam înving cu armele mele :)

...pentru imaginile fabuloase de care am avut parte astazi pe drumul dinspre Păltiniș spre capitala

...pentru apa de izvor pe care am adus-o acasă

...pentru toti oamenii mei dragi

...pentru incurajari, imbratisari, strangeri de mana, priviri pline de inteles

...pentru toata muzica asta de Crăciun ce pluteste in aer

...pentru poeziile lui Virgil Carianopol care mi-au iesit azi in cale după mult timp; multumesc Tata pentru ca ai facut sa îmi fie drag de poezie, stiu ca acolo unde esti le reciti îngerilor si ei stau fericiti si asculta...

Iubire si speranța :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu