Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

24 decembrie 2015

100 Happy Days - ziua 17

Recunoscătoare astazi:

...pentru mesajul de la tine Alina draga, pentru ca ne cunoastem de vreo 25 de ani si locuim in zări diferite si gândim in aceiasi directie de atatea ori; consideră asta un sut in .... pentru a începe proiectul! :)

...pentru ca astazi am vorbit cu tine Ofelia draga, credeam ca ne-am rătăcit una de alta; Ofelia voce angelică, multumesc si abia astept sa ajung sa te aud cântând in cor

...pentru ca am dereticat cuibul nostru

...pentru mama, astazi pentru mama

...pentru darul de Crăciun

...pentru tunel sau pentru luminița care se zăreste? pentru lecție sau pentru rezolvare? ...aleg lectia!

...pentru proiectul asta generos care mi-a adus atata bucurie si a readus atâția oameni dragi înapoi, pentru toti oamenii inspirați si pentru toti cei care vor incerca - e valabil si pentru tine Alina draga, stii doar! :)

"In fluxul minții curg toate impuritatile, ca si toate frumusețile. Nu mintea-i problema, ci acela ce alege din flux acțiunea potrivita, adică noi însine." Maria Timuc


Ho ho ho!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu