Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

22 decembrie 2015

100 Happy Days - ziua 15

Recunoscătoare astazi:

...pentru fericirea din ochii fiului meu cel mic atunci cand imi povesteste despre cat de mult i-a placut Micul Print - multumesc draga Rodica, plănuiesc sa merg si eu :)

...pentru bradul de anul acesta

...pentru un cor atât de frumos, pentru împăcări si mulțumiri

...pentru cele mai frumoase icoane pictate pe agate de buna si minunata Oana

...pentru bucuria de a fi în preajma unor oameni atât de speciali

...pentru felul în care se schimba fața lumii de Crăciun

Eu zic sa fie bine! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu