Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

23 decembrie 2015

100 Happy Days - ziua 16

Recunoscatoare astazi:

...pentru un trandafir cules din grădina in luna decembrie, un dar neprețuit

...pentru cel mai bun ceai si cea mai gustoasă porție de turtă dulce, multumesc fete cucuiete :)

...pentru ca dincolo de noapte e întotdeauna zi

...pentru corul Madrigal

...pentru zâmbetul doamnei care serveste mâncarea la cantină si stie ca supa mea merge întotdeauna cu pătrunjel proaspăt tocat

...pentru jocul de-a Imi place, nu-mi place regăsit in cartea maestrului Eugen Simion, "Moartea lui Mercutio"

...pentru darul atât de frumos de la tine draga Rodica, nu am cuvinte sa multumesc

...pentru ca de azi adaug si un citat :)


"Viața e mai presus de noi", Ileana Vulpescu

Numai bune sa se-adune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu