Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

29 decembrie 2015

100 Happy Days - Ziua 22

Recunoscatoare astazi:

...pentru lansarea unui proiect nou si frumos, multumesc Alina draga - asa cum bine stii, astept numai vesti bune!

...pentru tot ce am primit astazi, Claudia draga iti multumesc; si tu esti intr-un proiect de 10 saptamani, ma bucur mult ca te-ai hotarat, fii sigura ca rezultatele nu vor intarzia :)

...pentru obiceiuri noi

...pentru ca mi-ai amintit de Ho'oponopono, multumesc Leo draga - s-a rezolvat :)

...pentru ca scrise, lucrurile devin mult mai frumoase, poate si mai importante, poate le constientizam altfel

...pentru tot ce ma inspira, tot ce ma cauta, ce ma gaseste, ce ma striga si ma canta, ma incanta


Astazi Hara




Zile bune sa se-adune :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu