Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

12 ianuarie 2016

100 Happy Days - ziua 36

Recunoscătoare astazi:

...pentru oamenii care isi respecta cuvantul dat

...pentru ca am primit o carte scrisa de o doamnă de peste 90 de ani, despre viata si familia ei

...pentru ca mi-am improspatat cunostintele de geografie din manualul de clasa a I Va

...pentru ca exersez in continuare algebra de clasa a VIIa

...pentru poeziile lui Alecsandri care ne strica armonia in familie

...pentru tot ce primesc neîncetat, iar spun asta pentru ca sunt atât de uimită de tot ce se intampla de cand cu proiectul asta buclucas

...pentru mesajul de azi noapte, Eliza draga, joaca este una dintre chestiile minunate învățate de la tine

...pentru bucata mea de soare si bucata mea de cer

...pentru toți ai mei dragi

...pentru Ana draga de ea, La mulți ani!

Numai bune sa se-adune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu