Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

18 ianuarie 2016

100 Happy Days - ziua 42

Recunoscătoare astazi:

...pentru felul in care ma păcălesc copiii mei si felul in care imi place sa ma las dusă de nas

...pentru ca peste 4 zile e weekend

...pentru tot ce am si pot sa dăruiesc

...pentru negocieri cu gasca vesela, întotdeauna li se pare ca au castigat :) sau mie mi se pare? nu mai contează...

...pentru zambilele care se coc in ghivece

Numai bune sa se-adune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu