Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

26 ianuarie 2016

100 Happy Days - ziua 50

Recunoscătoare astazi:

...pentru jumatate de drum parcurs

...pentru ca există atâția oameni care imi citesc blogul, ma susțin, ma încurajează si ma inspiră

...pentru toti cei care s-au simtit inspirati si au inceput propriul lor proiect de 100 de zile

...pentru ca in aceste 50 de zile am constientizat cu adevarat cat de multe motive de fericire si recunostintă am, cât de fericiti suntem cu viața noastra

...pentru toti îngerii pazitori

...pentru curcubeele de după ploaie

...pentru imbratisari

...pentru un dar atât de frumos, Ana draga iti multumesc tie si micului domn ochi albastri

...pentru rugăciuni ascultate

Numai bune se aduna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu