Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

15 ianuarie 2016

100 Happy Days - ziua 39

Recunoscătoare astazi:

...pentru cei trei barbati fantastici din viața mea

...pentru ca zâmbetul topeste o inimă înghețată

...pentru cartea Lecții de magie pe care am tot ezitat sa o citesc - mi-a dăruit atât de multe in fiecare rand si in fiecare pagina; multumesc Elizabeth Gilbert oriunde ai fi :)

...pentru ploaie, cele rele sa se spele...

...pentru emisiunea mea preferată, pentru ca atunci cand aleg sa vad oricare dintre ediții este ca si cum as închide ochii, as pune degetul pe un punct la întâmplare pe glob si as ajunge in respectiva locație in cel mai scurt  timp; multumesc doamna Eugenia Vodă, un Profesionist autentic

Numai bune sa se-adune!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu