Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

1 ianuarie 2016

100 Happy Days - ziua 25

Hello 2016!

Recunoscătoare astazi:

...pentru toate aventurile noptii dintre ani, tare greu a fost hopul

...pentru concertul Hara

...pentru picioare înghețate

...pentru bombaneli

...pentru sampanie

...pentru buna dimineata

...pentru semne de dincolo

...pentru vanzoleala

...pentru Eliza, draga mea draga, multumesc pentru prietenia asta a noastra care s-a nascut acum 4 ani la telefon, pentru chimia din prima clipa

...pentru toane de inceput de an

...pentru ca maine se aduna cea mai tare gasca la noi

...pentru ca am parcurs un sfert din drumul celor 100 de zile

...pentru toti oamenii care imi dau vesti despre proiectele lor

...pentru mesajul anonim primit la postarea de ieri

Let's play! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu