Bun venit!

La ce m-am gandit pentru blogul acesta: sa va arat ce-mi place mie sa fac, sa va mai povestesc pe ce site-uri descopar chestii interesante legate de margelit, eventual sa facem schimb de impresii (poate aveti si voi cate ceva de impartasit), sa va prezint tutoriale cu pasii parcursi in construirea unui model si...mai vedem ce idei imi mai vin.

Nici un om nu poate deveni stapanul mestesugului sau...din prima zi :)

23 ianuarie 2016

100 Happy Days - ziua 47

Recunoscătoare astazi:

...pentru una dintre cele mai speciale experiențe care, daca ai noroc, ti se poate intampla o singura data in viața - mulțumesc domnule profesor, cu plecăciune

...multumesc Alina draga pentru ca ai facut sa mi se întâmple toata aceasta experientă, pentru inspiratie si dăruire

...pentru tot ce am invatat astazi si pentru felul in care s-a intamplat

...pentru ca, după nu stiu câtă vreme, am rămas fara cuvinte :)

...pentru mesajul de la tine Mimi draga si pentru invitație

Numai bune se aduna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu